KOSKİ’den abonelerine ‘işaret dili’ desteği


KONYA (İGFA) – Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü ve KOMEK iş birliğinde KOSKİ çalışanlarına yönelik “İşaret Lisanı Eğitimi” düzenlendi.

Konya’da yaşayan engelli bireylerin KOSKİ hizmetlerine ulaşımını kolaylaştırmak, hizmet kalitesini, işçinin iş kabiliyetini ve donanımını artırmak maksadıyla verilen hizmet içi eğitim 3 ay devam etti. Bu kapsamda KOSKİ çalışanlarına Temel İşaret Lisanı, Abone, Su Hizmetleri, Kanalizasyon Hizmetleri, Memnuniyet ve Şikâyet tabirleri başlığında işaret lisanı eğitimleri verildi.

Eğitimlere katılan Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü çalışanları, 3 ay boyunca kapsamlı bir içerikle işaret lisanı eğitimi alarak engelli bireylere daha uygun hizmet etmeye başladıklarını söz etti.

İşitme engelli bireylerin karşılarında işaret lisanı bilen şahıslar gördüğünde çok memnun olduklarını lisana getiren çalışanlar, aldıkları eğitimi daha da ilerleterek en uygun biçimde hizmet vermek istediklerini kaydetti.

İŞİTME ENGELLİ BİREYLER DE ŞAD OLDU

KOSKİ’ye gelerek müşteri temsilcileriyle işaret lisanı vasıtasıyla irtibat kuran işitme engelli bir vatandaş da bu türlü bir hizmet verilmesinin kendisini çok memnun ettiğini, uygulamanın farklı vilayetlerde ve kurumlarda uygulanması gerektiğini belirterek, emeği geçenlere teşekkür etti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir